LAZADA

Wednesday, August 4, 2010

...feeling guilty or mad...

last nite aku ikut mama dan abah g htr adek aku g tuisyen kt bndar botanic klang...sepnjg perjlnn kn...aku diam kn diri je...coz aku still mara abah dan mama..xpatut kn aku mara kn dorg coz juz a simple thing...mgkin krn aku nih ank yg terlalu mnje...tah la..i dun know y...

smlm mse otw dlm kete htr adek aku kn...aku ada msj Zack Jinggo..aku taip..
"awk..sy xde mood la nk follow abah mama.."
die bls...
"knp xnk follow nih??"
aku jwp...
"tah la..mgkin perasaan mara smlm(hr isnin) masih ada lg kot.."
die..
"awk..jgn ikutkan hati sgt k..hr isnin tuh awk da buat mereka risau kn awk..jgn la cmnih..awk kne amik blek ht mereka..selagi mereka idop..jgn kecik kn hati mereka..jgn skt kn ht mereka..hargai mereka..kang awk nyesal.."

terus aku tukar topik..aku sandar dan tgk langit..gelap..xde bintang...xde bulan..gelap malap dan suram..spt hati aku yg tiada sinaran cahaya...

then da smpai tuisyen adek aku..die kuar...then abah mama bwk g mkn kt klang...medan selera yg memg top..abah mama order mee jawa...aku x ske mee jawa..so aku order nasi ayam..sepnjg mkn..aku mendiamkan diri aje..abh mama tnye aku..aku jwp la..if xde soklan utk aku..aku hnye mendiamkn diri...so abah mama borak berdua...aku jarang mendiamkan diri kecuali aku mara o sedeh..aku ank yg manje dan mulut kecoh...tp mlm itu...

pas mkn...kmi gerak ke kete...nk g tmpt kete kan..bhye tau..kne melintas..da la klang is the bizi city..sush ckit nk melintas tp Alhamdulillah..sume save..aku pegang mama..mama pegang tgn abah...see..aku ank mnje kan...

actually mlm smlm aku nk shopping..tp x ckup masa..so aku terse ckit la x dpt shopping...xpe la..lgpon smlm abh kol aku ckp ikut die g mkn..bkn nk g shopping...well..smlm aku dpt topup rm5..abh bg...huhu...

aku nk wat spek la..spek br..huhu..nk rye kn..beli la yg br..hihii..bg nmpk kacak ckit..hihihi...

smpai rmh aku basuh mke sblm masuk rumah..bese la ikut adat org jawa kan..then tukar bj to bj tido..then nek katil aku msj Zack...then aku teringt memori aku dgn Zack..its make me smile..hahha...

actually..my parents x salah...smlm tghr kn..aku kuar lunch dgn kwn lelaki aku,Wan (bkn nme sbnr)..die ckp...
"sy pas umo 20thn kn..sy pikir2 kn..sy da xde motif nk gado dgn mak bapak sy.."
kata2 die wat aku terpikir...yep..memg btl..aku thn 2010 nih da 21 thn (blm genap k)..ape motif aku nk mara kan dorg??da xde motif da...

its good kn kite amik advice dr org yg mature dr kite...tp...mntk addvice tuh time ht dan otak leh teme advice dr org la...kalo time temper amik advice memg x lekat kt hati kn...well..aku akn ingt kata2 mereka..dan aku akn try utk x marakan mama dan abah...i love them...

mood aku:feeling cm nk nges ble da boring tahap gaban...perkara bese pd aku...

4 comments:

Unknown said...

btol ckp kawan awk tu.. jgn la majuk dgn mak dgn ayah awk lagi yer? :)

insta: lea_na_nur_ said...

yela..huhuhu...i hope soo la..~~

Tieah Madian said...

Kiut btul budak ni..

insta: lea_na_nur_ said...

akk slh komen tmpt ke???huhu~

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...