LAZADA

Friday, October 8, 2010

... lukisan buruk aku ...

assalamualaikum dan selamat sejahtera...

awk sht ke???aku pon Alhamdulillah sht..

hr ini aku nk share..smlm kn...kwn opis ak MC...bos aku ada meeting luar..so aku sorg2 la dlm opis...perhh!!dr kul 8.30 - 5.30 ptg...sanggap da aku sorg2 dlm opis..hihih...

maka..aku ambil 1 buku nota aku untuk conteng..ahhaa...konon2 ada bakat la nk melukis..hihihi...

ekceli...wajib la ada bakat..ahha..abah aku pandai melukis...akk2 dan adk2 aku sume pndai melukis dan wrne....mak aku x pandai lukis tp pandai wrne..huhu...best woo...famili art...dan aku!!

wajib la reti melukis..ahhaha...
meh aku bg tgk hasil karya USAGINANA..ahhahhaha....


sila klik pix itu untuk membesar kn ek..mne la taw lukisan ini kecil ke..ahhaha....

hahahha...lawa x???
kata ZJ kpd aku..aku nih ada bakat tersembunyi...
heh~ada ke??bg aku cm x je..huhuhu~
die ckp lg..kalo di asah aku akn menghasil kn karya yg menarik...
aku, heh?cm kaku je...lukis batu leh la..ahhaa..org len leh lukis batu tuh idop..ahhaha..
tp aku??hampeh..hahahhah~~

ekceli tuh la aku time bosan..aku tau lukis bunga,love2 lg ape la yg bdk2 kecik taw lukis..
tp aku rse kn..bdk kecik melukis pon lebeh terer dr aku..ahhahahha~
hmmm~
knp la aku xde bakat cm bapak n mak aku...
apekah aku ank org len???
waaa!!!!!!
ahhahhaha~~xpe2...

nt aku g libarary negara...aku cr buku seni..aku nk selami dan alami..ahhaha...
err???nk ke aku g??heh~
ZJ nih dak seni..leh la citer..aku nih??haram je lukis..hahaha..
owh..buku conteng aku ada byk...
sume aku wat conteng sblm tido..

ekceli kn..mse aku drjah 4...aku pnh lukis bj..
design bj la..
best..smpai cikgu aku ckp, bj nih canteq..cikgu ske..
wahh!!puji taw...
hmm..skrg???cm hampeh lak..knp ek??

mse tingkatan 1 & 2 dpt markah seni pasti 70% up...nek form3 cm haram...
form 4 & 5 dak sains mne amik seni...

mne pergi nafsu aku????????
err???nafsu untk seni ok..ahhaha..jgn slh phm...
kemne ek???
aku sudah tiada cinta...
T__T

p/s: kalo taw seni kn..sila la komen lukisan aku tuh...ape2 pon leh..tp jgn la pedas sgt..coz..aku xtau pape pon..huhuhu~

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...