LAZADA

Friday, April 29, 2011

... siapa mahu kahwin dengan Anak Raja?? ...

tarikh: 29 april 2011

sekarang nih kecoh la pasal THE ROYAL WEDDING...siapa lagi tak lain dan tak bukan..anak Princess Diana la..Prince William dan Kate Middleton..huhuhu...

aku ingat lagi masa kuar kat paper pasal mula-mula yang Prince William dengan Kate...then minggu depan atau esok nye paper lak pasal dorang nak berpisah sebab Prince William ada makwe lain..

then sambung balik..then tup tup nak kahwin dah..hahahahh!

tak ku sangka angan-angan Kate Middleton nih nak kawen dengan anak raja terhasil..ala..mungkin dah jodoh murekan kan??

tapi aku nak tahu juga macam mana belio boleh berkenalan, berjumpa..kan3??Kate nih tua dari William tau..huhuhu

lets tengok gambo mureka..

-komen aku pasal depa nih : dorang memang serasi -

Kate nih seorang yang setia kot..ala..siapa yang nak lepaskan anak raja kan??kalo korang dapat dengan anak keturunan Tengku atau Raja atau ape-ape la..korang senang-senang ke nak tinggal kan??

tapi tak mahu la "playboy" macam dalam cerita "SINDARELLA"..hihihi..yang ada Sharifah Amani tuh..dan jugak makcik yang suka microfon tuh..lawak-lawak.hahhah!

pape pon wedding dorang nanti secara LIVE aku tak dapat nak tengok..sebab aku pergi Terengganu, mai kazen bertunang..huhuhu..

tak mengapa..YOUTUBE ada..hahhaha!!kn3??

p/s: kalau korang jadi Kate Middleton yang bernasib baik dapat kawen dengan anak raja..korang nak x???hihihihi~*Tengku Mahkota Selangor ada..muda lagi..*

p/s 2: adik Prince William ada..hihihi..tapi kureng kacak la cm abang die kan3??

nota kaki: dulu aku ada la angan-angan nak kawen dengan anak raja..tapi tak cantek lak..oke..sila pakai mekup..hihihi~



No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...