LAZADA

Wednesday, May 4, 2011

... aku mahu jatuh cinta tapi dengan siapa? ...

tarikh: 04 may 2011

assalamualaikum...

aku mahu jatuh cinta tapi dengan siapa??

hah!korang jangan salah sangke lak..nih bukan untuk aku la..tapi untuk korang-korang yang sedang mencari cinta...try korang beli buku yang tajuk seperti entry aku nih..

meh aku share kan picture..


korang tak akan menyesal kalau korang baca buku nih..dalam ini ada citer sume nye..ada citer cara nak cari jodoh yang terbaik..ada yang pasal hukum hakam adat bercinta..batas-batas..cinta kerana ape..pasti korang akan terbuka minda...

dalam ini juga ada cakap yang "couple" tuh tak haram..tapi ia jadi haram kalau pergaulan kite tak ada batas...dalam nih sume die bagi contoh kesah zaman-zaman NabiMuhammad SAW kita..baca la..tak rugi..

even kalau umur 25++ but still single..try saja baca..adik aku tau yang beli..then aku baca..die nak bagi adek bongsu aku nih hah yang dok gedik zaman sekarang nak ada BF..

budak zaman sekarang tak cam dulu..

ada auntie kat kilang tuh ckp,"zaman tak cam zaman dulu..sekarang tak ada malu-malu..dating pakai baju sekolah"..
*aiyakk!!aku lak tak leh nak kata ape dah..*

p/s: kalau nak dating tuh make sure balik mandi oke..baru la wangi jumpe kekasih..tapi make sure ada batas..kalau gatal sangat g la nikah..hihihhi~

nota kaki: ekceli saje tak ada idea dah..

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...