LAZADA

Sunday, May 22, 2011

... sesuatu yang ingin aku meluahkan ...

patut atau tidak aku meluah kan???hurrmmm~

sudah berkali-kali aku mengeluh...tiada hasil juga...

bermulah cerita...

Kadang kala..aku sengaja mencari tempat untuk meluahkan…huhuhu..

Aku patut bersyukur dengan ape yg aku dpt skrg..sebb hidup xde la sush sgt smpai g keje nek basikal o jln kaki o nek bas..even ak g keje x nek moto sbb xde moto dan lessen moto,kete sudh cukup ada utk ak..even kereta itu buruk..

Kalo ikutkn keegoan aku..ak nk yg br..sume nk baru..tp try pk blek.kalo nk sume yg br..sape nk blikn..sape nk byrkn..bapak aku bukan org kaya kan..

Penin~

Rimas lak ble ego menjelma dlm diri..aku rse cm bullshit hipokrit..aku xnk la jd manusia yg x rti bersyukur..itu sume setan..kadangkala aku hnye mahu sume yg br sbb nk nmpk lebeh hebt dr kwn2…ape ak dpt lepas ak lebeh hebat dr kwn2??kebanggaan???tuh sume setan!!!

Abah mama selalu nsht kt ak..teme seadanya..pkai ape yg ada dlu..nt dah ada duit lebeh ckit..boleh la bli yg len..yee…aku ingt lg pesanan itu..semat dlm ht..mula2 reaksi aku xla cm sekrg..mle2 abah mama ckp je,pasti aku akn muncung..muncung…kn dosa ble aku wat mke cm itu pada ibu bapa aku..lame2 aku sudah lali..ble mereka ckp thn dpn beli..thn dpn beli..lme2 aku ckp,xpela..xde pon xpe..pkai saja ape yg ada..trus abah senyum kt aku dan ckp nk belanje aku mkn..hahahaha!

Yee…aku bukan ank org kaya..aku bersyukur seadanya mereka..nk tahu..my parents are the besh parents!sbb dorg selalu cium aku ble ak nk g kelas dan keje tuh..hahahha!

Tp..aku tkt..aku tkt nk kwen sbb ble ak dah kwen..aku tkt x dpt sygkn lebeh parents ak dr mentua aku..ak kne syg kn mentua lebeh dan sentiasa hormat ibubapa sendiri..tahu kan kite nih org perempuan cmne tggungjwb nye..

Hope mentua aku baik cm parents aku dan syg aku cm ank sndri..maapkn aku kalo nmpk aku ske bring kt paha mk ak..sbb ak ske peluk mk ak..jln2 pon pegang tgn dan kekdg pegang bahu mk aku..

Tgk la nt cmne..kalo dpt suami ank bongsu ponoke gak…cnfm2 dok dgn mk mentua..besh nye ada kwn gossip..hihihi~aku ske gossip dgn mama aku..besh..citer psl pkwe dan dating..hhahha!ak selalu citer kt mama je..kt kwn2 aku xde pon.huhuhu~kalo citer kt mk mentua msti la psl hubby..hahaha!

Apekah??abaikn~

nih aku copy paste dari Yahoo.mail aku..sebab di opis aku tiada server untuk ke belog..so aku taip dari emel keje dan sent to emel yahoo aku..dan aku copy paste saja..hihi..

p/s: teruk bebeno aku mengarutkan?

nota kaki: simpan ayat nih dah lama..malas makin teruk..huhuh~


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...