LAZADA

Friday, May 27, 2011

... when addicted with coffee become worse! ...

Sedap kan air kopi?
Seperti cappuccino, nescafe and other..
*pakcik google*

Nasihat aku pada korang yang kuat dengan coffee.. be careful cause it will be your nightmare..

Aku rasa sudah seminggu aku tidak boleh tidur dengan nyenyak…aku rasa seperti tidur-tidur ayam pula…aiishh!
Aku rasa mengantuk tapi mata sukar untuk pejam…ini semua kerana aku kat office bantai minum air kopi yang dari mesin cappuccino tuh..

Pape pon terima kasih kopi sebab buat aku sentiasa blur dan segar dalam jangka masa yang sama…

Oke!!terima kasih kopi!
Nasib aku tidak merapu dan menggila..aiiishh!

Auntie tea lady, nanti kalo ada kopi lebeh sebab customer tuh nak teh ‘o’, jangan bagi saya oke?bagi orang lain..saya bukan kaki minum kopi cam kt old town white kopi..aiishh!

Aku rasa aku kena stop la minum kopi o nescafe…demi mase depan aku..dahla xlena tido..pas subuh lak boleh bantai lena..mampus la aku cam ni..sebab pernah sekali aku lewat gile bangun kul 7.34 pg dan masuk keje kul 8 pg..bayang kan..mean >>> 

p/s: xpayah la nk minum2 kopi semata nk thn ngantok..kalo ngantok tido jela..

nota kaki: mungkin sbb minum kopi nih la buat perot aku meragam je tiap masa kan..

1 comment:

Makbed said...

hehhe.. neskepe tu makbed dah imune dah. kalau minum kopi stabak memang mata terus celik.

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...