LAZADA

Saturday, November 26, 2011

... Domo face's! ...

salam Awal Muharram to all Muslims and muslimah!!!

okay. a nite yang aku bukan nk citer pasal tahun baru ini. huhuu~ senanr nye memang nak citer gak la kan? azam baru aku ape. tapi nantilah. sebab aku pnye azam br ni byk gak la kan. but still tak berubah macam dulu. hahaha! okay lah. moh ler kite citer ek ape kesah entry aku mlm nih!!!

*pehh!ape la yg aku bubbling ni ek!!*

tadi masa aku men fb kan. ada kawan aku mention name aku dalam link die. sangat-sangat comel gambo itu!! dan aku amat-amat menyukai nya!! weeehuuuuU!!

ini dia!!!

comel kan? kata kawan sy ini semua muka-muka saya!!hahahahhahhah! memang setuju sangat sangat kan!!!!!

korang rase ia comel tak? senanrnye bagi aku domo ini bukanlah comel tapi comot!!!!
dan aku like sangat sangat even abah aku cakap ini toyol jepun!! hahahahaha!

ok. itu saja bubbling aku!hahahha!

kbai!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...