LAZADA

Sunday, December 25, 2011

... sungguh rindu ...

Assalamualaikum....

kalian yang membaca ini sihat? aku sihat alhamdulillah walaupun adik2 ak demam dan tidur disebelah aku. aku ada banyak cerita nak menceritakan tapi aku banyak luahkan di notapad lappy atau mic word yang ada. bukan mengapa. ini sebab aku malas mahu on9. oh abaikan saja sebab nya. terlalu personal untuk aku luahkan disini.

sungguh pon aku rindu untuk men'sharing' cerita aku pada kalian. tapi akan datang pasti aku ada banyak cerita kan? oh kalian usah rindukan aku. tiada info yang menarik dari aku. sesungguhnya aku memang kaki novel.

cuma sekarang aku kebizian di dunia realistik aku. yela. mahu mengumpul duit mahu beli kereta dan kahwin dalam waktu yang sama. dengan gaji yang tidak capai 1,5k mampukah aku berbuat demikian. oh buntu! dengan jodoh yang menjadi persoalan berlegar-legar dalam kepala lagi membuat aku pening dengan dunia kau sendiri. benci kan bila semua menjadi tanda tanya? oh! mengapalah aku mengeluh. berdosa sungguh!

seseungguhnya ini ujian bagi kerna aku telah membuat banyak dosa. ya dosa yang tak terhingga. harap aku diampuan Allah Taala. amin...

kalian, jagalah diri kalian baik-baik, sesungguhnya kalian ada yang membaca belog aku ini. maaplah kerna aku tidak melawat tanah kalian, kerna aku dalam kecundangan di dunia sendiri. nanti bila ada kesempatan, aku akan singgah nanti. syg kalian semua.*percaya jelah!hihihi*

terima kasih kerna sudi menjejakkan kaki di tanah aku ini yang tidak seberapa. terima kasih.

selamat bercuti dan moga anda berjaya dalam hidop. amin!!

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...