LAZADA

Wednesday, March 28, 2012

... dashboard blogger NEW LOOK! ...

assalamualaikum!

today is wednesday! hurmmm... orang lain letk post wordless wed. tapi ak hampeh. haihh! aku lupe la yg hari ni hari rabu. haiihh! *err? kuat mengeluh ni kwen dgn org tua dak?*

ohh. ni korang dah gune ke dashboard baru blog ni? aku ada wat sekali semalam.. haihhhh! tak paham nau. siyes tak paham. aku punye la balet2, sume jadi cam WEIRDO..

korang dah guna? kalau dah cer citer cikit pengalaman. bg la tips2 kecantikan. err? bukan tips2 utk menggunakannyewww. hukhukhuk~

bukan ape mne la tau nt blog ni tetibe nk upgrade tanpe memberitahu cm fb kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn. so nanti sume muke blur. hahah!
ingat lagikkk mke aku tercenggang dan seminggu mogok tak bukak fb. then bukak blek then ak reti pulak gune.. KEKEKKEKE~

so lets share the new!

1 comment:

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

blogger akn upgrade sume by april..
tp klau tuk bpe hari nie ko nk dashboard lame..
boleh g kt lambang nat(skru/bulat bergerigi)..
klik n cari use old interface..
ak ok jer gne yg baru ke lame..
tp yg baru nie xcompatible tuk mobile view lg..huhu

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...