LAZADA

Saturday, March 3, 2012

... welcome aboard march 2012 ...

assalamualaikum.

seperti biasa aku akan taip entry yang sengal untuk menceritakan yang aku ini kureng bercerita. bukan aku tak mahu bercerita tapi isi jalan berterabur. so i will took an english class and malay class to improve myself.
and also i want to continue my study. maybe right after i get my car.

so lately im quite buzy in office and myself. maybe because my bestie engaged tomorrow and im so nerbes for her!!! aaaaaaaaaaaaa!

im happy for my fwen that she on the next step to get the strong relationship.

congrats kawan! miss u!

ok. maybe kalo aku "rajin" untuk upload gmbo kawan aku tunang nanti aku akan stori sikit2. oke?

no problem right?

ok da...

TTFN!


2 comments:

Noor Fatin said...

lepas kawan ko tunang, ko pulakk. amin!! ;D

insta: lea_na_nur_ said...

ahhahahaha!!! aminn!!! i hope soo. ak xmoo dh jauh2.huhuhu.. T___T

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...