LAZADA

Tuesday, June 19, 2012

... almost melanggar orang!! ...

Assalamualaikum!

hye peeps! malam ini aku mahu bercerita pasai aku almost nk langgar bangla naik basikal okeh!

ciss!

hampagas punya bangla. orang tengah drive-drive dia boleh pulak kelam kelibut melintas. budus laaa lu! nasib baik gua tak langgar lu. kalau tak kaki gua terketaq-ketaq and lu pun mati katak!

dahlah main melintas aje..dia simpang seberang, rasanya kete yang simpang die tuh pon terkejut tengok bangla ni melintas aje. budus tol laa org ni.

fuhh! fuhh! habis belog aku ni sudah tidak suci kerna da cacian dan makian yang tidak memberangsangkan langsung. cehh! hampagas!

jumpa ko lagi esok siap r! aku berdoa laa moga ko pandai bawak basikal.

aku rasakan kerajaan patut buat lesen untuk penunggang basikal la. ingat kete aje kena ada lesen? habis basikal yang main melintas time orang tengah drive tuh kenapa pulak?

chooooi!

agak-agak PM kite baca dak belog aku? kot-kot tertekan ke.

HAHHAHHAHA!

TTFN!


4 comments:

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

kt umah ak pn same..maen lintas je..huhu

insta: lea_na_nur_ said...

ko kwsn rmh memg laa wajib bwk slow kot..ak ni nk msuk kilg kot..time tuh sume org dh msuk opis..ak msuk lmbt kot td. gile laa nepal tuh! bangla ke nepal ak pon xtau laa

Unknown said...

next time die buat lagi, belanje die makan, pastu langgar die laju2... turun kete gelak guling2.. ehehe...

insta: lea_na_nur_ said...

hahaha! good idea!

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...