LAZADA

Thursday, December 6, 2012

... 31 Dec 2012 ...

I will remember this date! i will!
 
aku apply cuti pada 31hb ni.
 
TAPI!!!
 
my boss unallowed. he said stock take u might be replace me. haihh. not fair kan? sabar ajelah.
actually nama aku mana pernah masuk dalam list stock take pun. memang tak pernah sebab aku ni sorang aje kerani kat dept ni. LUCKY ME!
 
ingat kan nak cuti pastuh ambil member aku yang balik dari Sarawak. boleh laa aku amik dia. and date with her again. yeay! nak culik fatin tapi lupe lak time itu dia kerja. haihh~ 1 Jan 2013 pon maybe aku kerja jugak. haihh~ susahnya lah!! sedih camni.
 
sabar ajelah. kerja sajalah. ini lah pencarian rezeki yang halal. nak buat camne. kalo tahu memasak dan menjahit tak apa jugak. tahun depan beli mesin jahit lah. haha! how nice. belajar menjahit dengan mak aku sudah. wat baju kurung aje. hehehe~ best best.
 
oklah tata! boss tengah meeting dan aku kebuhsanan. wahhh!

…: Sindarela Story :…

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...