LAZADA

Tuesday, January 22, 2013

... Sensitive: sekuntum bunga ...

aku  tak tahu kenapa sensitip sangat.

*kesat air mata*

dulu, aku pernah berangan-angan nak bunga. sekuntum pun jadilah. takpayah nak bagi aku beribu-ribu. mahal kot kalo beribu-ribu. bunga maybe tak sampai rm5 sekuntumkan? err. ye kot.

aku gadis biasa yang tak suka pada anak patung kecuali domo dan jake skeleton. itu sahaja.

adik aku ada bear besar. bf die bagi. kan aku tido dengan adik aku, bila adik aku tak ada kat katil aje, aku sepak bear adik aku sampai jatuh katil. HAHAH! jaat nau aku.

it is just a dream. aku tahu better beli makanan dari bunga. aku tahu. tapi aku nak sekuntum aje. aku taklah lagi batak o tembolok nak beratus-ratus kuntum. aku bukan macam gadis lain. ini kes pasal aku. pasal gadis lain biokanlah dorg. persetankan perasaan dorg!

yang aku tahu sekarang ni, perasaan aku. ape aku perlu kesah pasal perasaan dorang?

aku tanya ex aku pasa bunga dan makan. dan die ckp ada beza. bunga leh jd benda yg sangat sweet. makan utk kenyang saja.

rindu ex aku. nsb bek die dok johor. huhu.

dan td msj2 zj. dan die setuju bg mkn dr bg bunga. k fine!!

lelaki ni tak paham ke? bunga leh jadi sesuatu tuh romantik. bkn sje kt gf tp kt wife. kalo bg mkn, bkn korg masak pon makan juga kan? ape bunga nak bg hari2 ke cmne?

pada aku, bagi sekali seumur idop pon xpe. jnji pernah rasa perasaan dapat bunga. plss la korg lelaki. agreed makan dari bunga nampak sangat korg ego. romantik tahu bagi bunga. even bunga boleh mati, tapi korang tak kenal perempuan. dorg maybe simpan kt novel o diari ke. ape korg tahu!!!

dan ye, aku memang seorang yang sangat complicated! im not asking u to understand me.

whatever la. sucks!

oh! it is noa issue for the 1st time. tp bila zj buat point jd issue and for me, i rather lose him. sebab bunga? bukan. sebab die tak paham aku!

1 comment:

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

part simpan kt novel tu setuju sgt!!haha

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...