LAZADA

Sunday, March 10, 2013

... dalam otak ...

aku ada banyak benda nak tulis kat belog ni. but sometimes it only in my brain. and i wonder how. how can i just write my story in my brain?

sometimes when i write it in my brain and i forgot it. so i didnt write it in my belog.

What The!

my journal book? sudah lama tak menulis. semalam menangis sakan sampai lupa nak menulis dan 1st time aku meluahkan masalah aku kt Sadeline. sudah lama tak meluahkan kt some1.

selalu sahaja journal hearts aku di isi dengan sakit hati. sapa-sapa sajalah. drpada bercerita dengan orangkan menjadi umpatan. so better aku simpan dalam buku. so it be my secret kan.

so many things happen this month. and i never though that im strong enough. how can it be.

maybe Allah kuatkan aku but sometimes i cry bout it. totally.

nothing to say.


TTFN!

jom layan #KurtHugoSchneider


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...