LAZADA

Thursday, April 11, 2013

... 11 april 2013 ...

assalamualaikum...

waaaaaa~~ *tutup mulut*
sudah jam 11.30 mlm dan aku masih menjadi burung hantu. hailahaii~

oh! esokkan akak aku ada dinner. dan syook aku sebab aku bantu die berfesyen. dan die minta pinjam barang2 aku macam inner dan handbeg. =______________="

aku ni memang adik yang serba ada. ape dorg nak aku ada. yelah. aku ni suka shopping. kalo shopping tuh tak ber-ingat langsung.

bak kata ZJ, kalo nampak buy 1 free 1. confirm itu yang diambilnye. pantang sungguh. tak kisah la benda tuh dipakai o tak.

hahah! itu lah ZJ gua. kuat bebel gitu. tap gua sayang die bhai. haha!

ada lak kawan aku ni, die kan tahu lah aku punye perangai camne kan, pagi tadi dok borak pasal hangbeg. then aku cakap lah yang handbeg keje ni sudah mau rabak. then die ckp nanti g ler beli.

aku lak cakap YEAYY! nak beli 2...satu utk tahun ni 1 lagi utk tahun depan. xpon raya nanti.

then die balas, ape? 2? saya tak leh nak percaya cakap awak ni.konon utk thn depan.tp tak sampai 6bln beli lg handbeg. tak leh caya betul.

=____________________="

ape????salah ke beli utk tahun depan?

AHHAHAHH!

itulah alasan aku. aku suka beli 2 handbeg. mungkin utk letak bawah ketiak? =_________="

abaikan.

dan aku confirm. sume perempuan cam aku. err. sesetengah lah kot.

betul tak kalian??ahhahha!

TTFN!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...