LAZADA

Sunday, April 7, 2013

... midnight 7 april 2013 ...

korang perasan tak sudah dalam 90 hari aje lagi kita ni nak puasa!!!

WOOOI! DAH GANTI KE BELUM??????
*jerit hati aku pada diri aku. lol*

sudahlah ganti satu hari kot. pastuh esoknye kemain malas nak bangun. Astagfirullah~
susahnya aku ni. niat tak kuat. iman tak kuat. akal tak kuat. ishh! susah susah. camno den nk jadi bini orang kan. haihh~

oh ya! tadi aku jumpe zj jap, tetbe die msj n cakap "terasa macam nak jumpe." dan aku pon "nak jumpe dtg lah." and die bls,"pas maghrib saya datang."

YEAYYY! he already pick me up and its raining night!

sejuk wehh! walaupun nek kete. dah laa ekon lagi tuh. kemain lahhh!

=_________________________="

belog ini lah tempat aku menghabiskan masa di rumah, sejak sejak fb and twitter padam ni. maka belog aje lah tempat luahan aku.

wehhh! maybe more than 1 post in a day! ahaha! oke ape! boleh laa rajin hapdate kan. kalo malas tuh, pehh! malas gile!!

*aku belum gile laa kan*

maap! mengarut. haha! nite2. sudah mengantok!


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...