LAZADA

Friday, June 21, 2013

... bukan salah aku ...

assalamualaikum...

aku menjadi takut bilamana someone's wife cemburu dengan aku.

nak kata aku ni berkerjaya tak jugak. wife die seorang lawyer kan.

haihh~ entah mengapalah die nak cemburu. ada sorang abg engineer tuh kata, bukan salah awak pon. wife die yang cemburu tak tentu pasal.

nak kata aku mengada dengan hubby die pon tak. sebab when we talking, my voice like wanna get fight. hurmm~ aku rasa adalah hubby die tersalah cakap kan.

or maybe my fault.

agak creepy kalo benda ni betul2 terjadi.

pernah terjadi pada aku. aku tak tahu pon dia hubby orang dan aku memang tak layan lah kan. lepas tuh wifey die kol n cakap tuh hubby die.

aku rasa bersalah dan takut.

i told zj nsb bek zj tak mara. zj marah hubby orang tuh. sape suruh gatal sangat. kan dah kena.

entah fault die tangkap gambo aku curi2 atau dia ada cakap kat orang yang aku comel. permainan di wasap.

my fault? or not?

aku bukan apa. masa kecil, pernah terjadi pada family aku. dan aku tak nak kacau rumah tangga orang for serius.

life is karma. aku buat orang. mana tahu orang buat kita.

sebolehnya aku tak mau kacau rumah tangga orang.

ada abg engineer tanya, kalo hubby awak nak kawen lagi macam mana.

aku jawap, jodoh. kita tak minta. wife mana yang nak dimadukan. wife mana yang sanggup tengok. kalo jodoh, redhakan. menangis mesti ada.

die gelakkn aku dan muka aku serius.

about poligami is very serius. kalau ikut islam ye. tapi kalau ikut hati wanita, siapa yang tahu.

maafkan aku andai kerna aku kalian bergaduh. for siyes, aku tak terniat nak merosakkan rumah tangga orang.

maafkan aku andai aku menyakitkan hati mu.

patut ler hubby dia cam kureng bercakap dengan aku. dan memang nampak. dan hurmm~

tak mengapalah. ingatkan boleh berkawan. ternyata lelaki dan perempuan tak boleh berkawan.

macam mana ye nanti suatu hari nanti perlukan bantuan orang lelaki. yang boleh percaya adalah kawan lelaki. not a stranger. sebab lelaki sekarang tak boleh dipercayai. well. seorang sahabat and kawan boleh.

just. i dunno want to do.


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...