LAZADA

Tuesday, June 4, 2013

... ku sangka tak melarat ...

tak ku sangka makin teruk lak pergaduhan aku kat kilang tuh. haihh~ entah lah.

ini cuma kenangan k. aku cume nak cakap pasal post orang lain, tapi dia lak terasa. pastuh berlarutan. dan ak pelik. dia yang mula kan dulu pastuh dok tuduh aku yang mulakan dulu. pastuh meroyan tak berhabis. haihh~

pastuh cakap aku lak melatah. oh please lah! tak hingin aku.

lagi pon ai tot mse gado hari tuh hbs mase cuti aje, tak sangke lak mulut die membawa cerita sampai ke opis dari senin sampai selasa lak tuh. oh please!

pastuh sampai laa org assume aku ni jaat. yang tahu cerita sape yg mulakan dulu tahu lah kan.

entah la. aku tak minta lah ada orang beckup. cume bila dia bawak cite makin menjadi2 lak org membenci. kalo diam2 aje tak apa. aku tak suka la sbb mulut die tuh mulalah org yg tak bersalah tuh dibenci. siyes! aku tak suka keadaan cmtuh.

haihh~ sabojelah.

klah! dah malam. nite!


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...