LAZADA

Sunday, July 7, 2013

... a cat ...

suddenly aku bela kucing wooooi!

HAHAAHHA!

sudah lama tak bela kucin since my lovely cat name Domok dead when i was 14yo. hurrmm~ susah sudah nak manjakan kucin. need sometimes to feel the way. HAH!

mana pulak Silbe ni pogi.

dan I miss Lin dan Nabila.

semalam hantar lin g epot. ya. dia balik kuching utk settle kan somethings.

that sound like my car.

dan silbe tgh kencing. HAHAHHAHAHHA!

kalo Lin baca ni mesti marah.

aku letak tray kencing n yakyak silbe dalam kotak. yela. die tuh ganas. kang pasir berterabur. susah lak nak sapu. aku lak malas sikit nak sapu kan. so oke la. senang nak kemas nanti.

so cam jamban kotak laa die ada. HAHHAA!

malas nak snap pic. next time la ya.

TTFN!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...