LAZADA

Friday, July 12, 2013

... Ramadhan day 3 : Rezeki manusia ...

Setiap manusia punya rezeki yang sudah tertulis oleh Allah.

Kau punya ada. Dia punya ada. Aku punya ada.

Lain kan. Tapi manusia memang sudah ditakdirkan mempunyai perasaan cemburu. atau itu hanya ditusuk oleh syaitan.

teringin juga menjadi lebih macam orang lain. tapi apa boleh buat. kesilapan sendiri kan. sedih lak hati ini. haihh~

ape boleh buat. InsyaAllah aku akan ubah putaran hidup aku kearah yang lebih baik. InsyaAllah.

cemburu tuh memang ada tapi tak lah sampai nak buat benda bukan bukan. pendek akai sungguh.

entah la. nak meluahkan rasa macam bukan dalam ni.

TTFN!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...