LAZADA

Tuesday, June 8, 2010

..Cara-cara naik KTM..

hahhahhaha~~hope korg sume suke dgn en3 aku nih..hahaha...ok2..meh aku ajr korg nek NEW ktm..hahaa...aku lak yg batak..hihihi~ala..nk iklan kn je..kn ada yg xtau KTM da NEW..

yaa...ktm da new..nk tau ape NEW psl KTM nih...hahaha..die da asing kn LELAKI dn GURLZ..ok..tau x?huhuhu~..gurlz hnye gerabak tgh..

ok aku mule kn criter...aku nk g MID dgn kazen2 dan adk ak..huhuhu~kami nek KTM la..dr PORT KLANG hingga ke KTM..ok x?ok kn..only RM4.50 je..x mhl pon..

ok meh aku start kn pembelajaran kite hr ini..hihihi~ :-p

 nmpk x kain rentang itu??
ok..kain rentang itu di letak kn di sume station KTM yg ada...yaa~~sume...hmm..(yeke?tah la)..tp sepnjg aku nek KTM..aku nmpk sume station ada kain rentang itu..

ok gurlz..kalo nmpk kain rentg itu..korg berdiri dpn kain rentg itu ok...pasti gerabak tgh btl2 berenti dpn kamoo..huhuhuhuhu~

then nk tau lg...
only gerabak tgh ada sticker nih
yaa~~hnye gerabak tgh ada ini sticker..so all boyz...andai korg ada nmpk ini sticker..plz..plz..jgn malukn dri anda utk naik ini gerabak..huhuhuh...my kazen lelaki ada duduk tmpt gurlz..dorg x pasan..then tgk sume gurlz..hahahah~da dorg malu..nsb bek bpk aku ada ckp "korg lelaki jgn nek gerabak perampuan..".hihihi~nsb bek kazen aku ada yg perasan..da lari lintang pukang..huhhu...

cnteq kn gmbo sticker ini??hahah~
well..aku xde kije..pasti la aku snap pix sahaja....tp kn..ada yg x phm bhse gak..ala..bese la..kn ladies pnye tmpt selamat..ada yg kapel2 nek gak..hahaha~~ala..ada gak gurlz duk gerabak lelaki..xphm aku..ko gurl tp duk tmpt lelaki wat ape...bkn ada site pon.nme je gerabak lelaki..tp xde nye ladies 1st..hahahha~..bek g gerabak gurlz...byk site kosong ok...
ok..andai station KTM tuh xde kain rentang..pasti tiang die ada wrne pink
btl x???best la aku nek KTM kali ini..asing dan aku sentiasa rse selamat..tp pape pon zaman skrg da berubah..ada je perampuan jaat..tp pape pon jge la handbeg ke ape ke..ok...poket2 sume jge la...

aku nk luahkn yg aku x puas ht..kazen lelaki aku..ok..dorg termasuk tmpt gurlz..cpt2 dorg lari ke dpn..yg lelaki da termasuk tmpt gurl knp x lari??ala..pintu tgh2 kn ada..ape sush..aku gne pintu tuh ok je..hihiih...lex je..serm woo masuk gerabak lelaki..geli aku..ahhahha~..tp ada lak perenpuan tuh x reti bhse..nk gak duk tmpt lelaki..adehh...x malu nye...

ada la psgn kapel xleh lepas..even if aku dtg dgn pkwe aku..pasti la aku tetap akn pisah kn diri nk nek KTM..ala..lme o kejp..dlm ktm sms la..ape sush..nk kepit 24 jm lak..adehh..dan ada lelaki msuk tmpt perempuan bkn nk bg perampuan kuar o msuk dlu..eee...mke x malu...hahahah~hormat mkwe je...adehh..

tp 1 la kelemahan..mse ak otw nk blek dr KL ke port KLANG..ada seorg bapa tuh bwk 3 org ank die..bini die aku x nmpk lak..ada yg kecik..die dukung..hmm..die pon amik la coach gurlz..yela..gurlz mse tuh x ramai...die ada dukung baby gak..hmm..xpe la..bg la seorg bapa msuk tmpt perampuan ek..

kazen aku jaat...ada perempuan kt gerabak lelaki..dorg g kutuk2..cian perempuan2 tuh..ahahha...ada gak lelaki msuk gerabak perempuan..aku pndg kn je..da die kuar..malu..ahahha..jaat aku..

ok..hbs la toturiol kite ok..korg x phm??bc la lg..ahaaha...ada komen??komen la...

nota: penat sey nek KTM nih..tp pape pon..FUN!!

Love,
Leana

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...