LAZADA

Wednesday, August 11, 2010

..."Contest Riang Ria Raya Bersama Group Anti My Ex?!!!!"...

ok..contest ini diannjur kn oleh ANTI MY EX..aku x anti pon ex aku..ala...lex la..aku polo pages nih pon coz kwn aku ajk..masa tuh aku tgh mara sangat2 dgn ex aku..skrg da x mara da..skrg da wat bese je..huhuhu....well..past is past..aku da x heran da dgn ex aku..yang penting aku bhgia..weee~~~

maaf ek melalut..hihi..meh..jom serbu BLOG ANTI MY EX!!???


ini adalah kata2 admin2 Anti My Ex!?? (AME)..


Bermula 11.08.2010 kami ADMIN Anti My Ex menganjurkan Contest yang diberi nama "Contest Riang Ria Raya Bersama Group Anti My Ex?!!!!". Contest ini akan berlangsung dari 11 Ogos 2010 sehingga 5 September 2010 jam 5 petang.

Cara Menyertai Contest :

1) Jadi fans group Anti My Ex?!!!! di Facebook. 
2) Hantarkan foto anda di Hari Raya Aidilfitri ke emel penganjur : anti_myex@yahoo.com. Gambar WAJIB dihantar ke emel penganjur, upload terus di fans page tidak akan diterima.
3) Sertakan nama FB, nama penuh (seperti dalam kad pengenalan), no kad pengenalan, umur, emel, no telefon & alamat. (No kad pengenalan, no telefon & alamat tidak akan dipamerkan)
4) Lengkapkan slogan :
"Saya ingin memenangi Contest Riang Ria Raya Bersama Group Anti My Ex?!!!! kerana ......... (tidak lebih 20 patah perkataan)"

Bagaimana untuk Menang :

1) Pemenang dengan undian 'LIKE' terbanyak pada foto akan dikira sebagai pemenang utama (minumum 50 undi)

Hadiah :

Pertama : RM 70
Kedua : RM 50
Ketiga : RM 30

Terma dan Syarat Penyertaan : 

1) Penyertaan adalah terbuka kepada semua Wanganegara Malaysia berusia 16 tahun ke atas dan menetap di Malaysia. ADMIN tidak layak untuk bertanding.
2) Foto yang dihantar MESTILAH foto peserta di Hari Raya Aidilfitri. Foto yang tiada kaitan dengan tema tidak akan diterima.
3) Foto TIDAK dibenarkan diedit, sila hantar foto asal sahaja.
4) Seorang peserta hanya layak memenangi satu hadiah sahaja.
5) Emelkan foto ke emel penganjur: anti_myex@yahoo.com
6) Bersama-sama foto, peserta WAJIB menyertakan nama FB, nama penuh seperti dalam kad pengenalan, no kad pengenalan, umur, emel, no telefon dan alamat.
7) Sebarang link, spam tidak dibenarkan sama sekali diletakkan di komen, wall fans page.
8) Nama pemenang akan disiarkan di fans page Anti My Ex?!!!! dan blog Anti My Ex?!!!!
9) Pihak penganjur berhak untuk menggunakan nama dan foto pemenang untuk tujuan publisiti, pengiklanan tanpa sebarang pemberitahuan.
10) Keputusan juri adalah muktamad, sebarang bantahan tidak akan dilayan.Pemenang akan dihubungi melalui emel dan telefon. Sekiranya tidak ada sebarang respond dari pemenang dalam tempoh 3 hari, penganjur berhak memilih pemenang yang lain tanpa sebrang pemberitahuan.
11) Penganjur berhak menggantikan hadiah dengan hadiah lain yang sama nilai tanpa sebarang pemberitahuan.
12) Pihak penganjur berhak membatalkan penyertaan peserta sekiranya didapati terdapat penyelewengan undian.

Hantarkan foto anda di hari raya mulai SEKARANG, bermula 11 Ogos 2010 kami akan upload foto peserta di album Anti My Ex... GOOD LUCK!!! 

p/s : contest ini dijalankan sepenuhnya di Facebook. So sesiapa ada facebook boleh la join ini ok. Jom pakat ramai-ramai join. Sebarang pertanyaan leh dihantar kan di komen entri ini. 


aku sayang group nih...saat aku dijatuhkan oleh ex aku dgn gf br die..membe2 dlm nih la tlg aku bangkit..ekceli mcm2 kmi share..cara2 nk ngurt ppon leh...ape2 je..psl agama pon leh..InsyaAllah akn suh mureka yang paham aje..ala..sje2 join pon leh..single pon leh join...sume leh masuk..best..sush nk explain la psl group nih kalo sndri x alami..xde la nk ckp admin2 tuh sume cm berlagak pndai kn..x2..admin2 tuh sume juz bg topik then korg hujah kn sndri topik tuh..hah..kn da bkak akal..so ble bkak akal xde la emosi..btl x???memg group nih psiko..tp psiko is the best kn??hihi...kalo ada FB g la join group nih...

dlm fb ada 2 group anti my ex..tp make sure gne pix ats nih..huhu..selamat join sume...

p/s:aku xleh join coz aku termasuk adek beradik dlm admin AME..huhu..sedey..hdiah berbaloi..money cash...aku pon saport hdiah korg..huhuuh~..

SELAMAT BERPUASA kdp Semua Umat Islam..

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...