LAZADA

Sunday, January 23, 2011

... Blogger untung RM 1juta ...

salam...allo uolls..

hah!!sape ada bc paper hr nih??berita mingguan...huuhuhu..muka depan beb...citer psl Blogger untung RM 1juta..1juta ringgit beb..bukan rupiah tau...wahh!!

sape yg xnk beb 1juta kn??kalo aku pon nk kn..tp kne la kreatif dan rajin update blog...dan tahu nk stori ape kn..

aku nk on9 pon giller malas...dok tido jee...mne la nk dpt duit kn kalo tido je..huhu

hah!!meh klik SINI kalo x caye..

beb..usaha tangga kejayaan k..huhuhu~

hah!!kt tenet nih citer cikit je..ape kate korg beli paper..tp cnfm la da hbs kn..kalo cmtuh g pinjm kt jiran sblh ke..huhuhu...ada gmbo awek Apex (keeper Kelantan)..siyes..kn blog ide nme jejariruncuncing..rse nye belio da new kn blog kot..sme dgn tema die..nice kn??soo jeles kalo org tau website nih..kalo aku kn??jahanam kot..ahhahhaha!!

k la..selamat maju jaya..nih yg rse cm nk BW jee..hihihih...


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...