LAZADA

Friday, March 25, 2011

... why usagi kechik or usagi nana ...

tarikh: 25/3/2011

usagi kechik dan usagi nana ada kena mengena dengan aku...

sebabnya kedua-duanya aku..hihihihi....

macam mana boleh wujudnya Usagi Kechik...hihihi...fery2 funny oke...u all bole gelak..hihihi~

Usagi= usagi nih tahu tak nama sape???mestilah Sailormoon...hihihi..itu name dalam bahasa jepun tahu...maksuh Usagi is Arnab..tp nih psl sailormoon tau...huhuhuh..aku sangat2 la ske tgk citer tuh...siap ada komik sailormoon lg..dr siri 1 until la ada 2 org ank c usagi tuh..hihihihi...comel kn??err???Sape pnh tgk???pasti phm mksd aku..hahahha!!tuh aje la...ekceli komik tuh akk2 aku yg beli..aku setakat tahu bc jew..huhhuh~~

Kechik= yg nih lak..wujud mse aku umo 16thn tau..mse tuh aku msuk kelas dan tetbe dalam kelas tuh ada 3 org nme cm aku...termasuk aku jd 3 la kan..hihihi...even ejaan lain2...tp sebutan same la...1, Nor Liyana..2, Nurul Liana...3, Leana Nuradila (saya)..pembentulan..even ejaan nama saya cam omputeh tp x semestinye sebutan pon same...sila sebut seperti Liana oke??hihhi...then budak2 kelas pon konpius la..sbb ramai sgt nme liana..so xkn la nk panggil Liana 1, 2 dan 3 lak kn??agk kelako..hahahah!so ada lak sorg nih ckp nk pgl Nor Liyana = Yana, Nurul Liana = Ana dan aku Leana Nuradila = Kechik...sbb aku time tuh sgt2 rendah sedikit dr yg len..sedikit jew oke..sbb skrg dah same tinggi...tp yg pasti sy paling kurus..hihih...

dan itu l WUJUDNYE Usagi Kechik...jeng..jeng..jeng...

psl Usagi Nana lak kn...

Reason usagi still same....

But...

NANA = panggilan famili..hahaha..simple kn???hahhaha...

ok..itu sahaja utk hari ini..weee~


AKU SUKE NME USAGI KECHIK!


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...