LAZADA

Friday, April 22, 2011

... opss! ada orang terasa! ...

tarikh:22 April 2011

ada lak lelaki sentap bila aku komen..terkasar sikit je...die emosi tak tentu kot.(maybe dtg bintang-bintang)..hmm...ye2..aku ekceli komen psl owner belog tuh..oleh sbb xnk pnjang kn citer..xpe la..sy xkesah kalo diri di'aib'kn diri sy...ok...xpe la..teme aje teguran org...

sy pikir ikut agama islam...alah..mls pulak nk ckp banyak sbb td dah ckp byk..(cm alasan lak..)

well...aku xde ckp owner belog tuh salah kn???(aku lak tetbe geram..)..cume part satu saja x sokong..lg2 part pkwe angkt kn plastik..hahahha!!tuh aje..yg len lak opinion xde hal la..tp kcian lak die maki2 pompuan..

jwpn sy untuk awk..xpe la awk..kalo awak rse awk bgs sgt...terpulang la..well..sy masih belajar tentang islam...dats y still beli buku kt kedai buku kn...(len kli jgn letak komen,komen pon slah ke??

aku ada soklan..knp ble perempuan post psl lelaki..lelaki melenting sedikit??knp???
dan bila lelaki ckp psl perempuan,die pon melenting??

dan akhir cerita lelaki kwen dgn perempuan kan???

aku ingat kn mse aku komen tuh die leh pk secara rasional...tp tah la...memg aku xleh nk sokong 100% memg ada btl nye...well..lelaki msti la sokong kan???sbb...........dorg lelaki...hahahha!

cume xleh la sume tuh dijadikan sbg perempuan murahan..ada yang x logik ape...hmm..

aku x sengaja pon jmpe belog org tuh..taip jew tajuk 25 senarai ....... then ramai la post cm tuh...then komen psl owner post..hiks~

pape pon....


to owner belog yang post ayat2 aku...(wahh!!aku fofular la kawan2...ahaha!!ada gak org nk msuk kan aku dlm post die...1st time nih!)..mara ke??terase??

sush nk ckp lg....siap masuk kan mak bpk aku lg..cian kt mk bpk aku..dorg x bslh pon..aku ckp psl len..die mksd kn len...hmm...aku xde pon ckp kasar..ckit pnye lembut...kan Nabi kite nsihat dgn cara lembut..kan3???


waaa!!!!!!!!die manyak mara wooooooooooooo!!!


3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
insta: lea_na_nur_ said...

ok...10Q suh ak pk...

Anonymous said...

cik dhila nazli :

salam...amboi lancang nye mulut, suh cik usagi nana ni pikir diri sendiri dulu ye...jap, awak kate awak habes bace post2 dye,
ade x awak perasan cik usagi nana kate :- "AKU PON X DE ALIM SGT"..
maknanya, dye pun x la baik sgt..lagi satu, x semua org yang x pakai tudung tu x baik, kdg2 orang yang pakai tudung lagi teruk oke...skrg ni mcm ni la...benda ni vice versa...ALLAH tu jadikan lelaki dan perempuan untuk saling melengkapi..dan awak pulak siapa nak cakap begitu cik dhila, gaya awak tegur pon da salahj..mcm ni la, kita ni umat akhir zaman, x yah la nak bergaduh pasal benda2 ni..awak tengok diri awak, usagi tengok diri dia, saya tengok diri saya...lagi seklai saya katakan,
awak pon salah dlm etika menegur, perbaiki diri, sebelum nak suruh org lain cermin diri....okeh..peace...

yang baik dtg dari ALLAH,kita manusia sentiasa melakukan kesilapan..allahuakbar~

adiniya

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...