LAZADA

Saturday, July 23, 2011

... BENTONG! see you later ...

lama betul la post nih dalam draft aku.hehe..bukan ape.aku lupe la nk hapdate.bile aku nk wat tajuk baru saja.baru aku perasan yang nih aku belum kuarkan post.hihi~

baiklah!meh aku story mory pasal aku g bentong.

ekceli date aku g bentong nih same dengan date aku pnye tournament bowling.huhu~manyak syoook woo~huhuhu~penat2 men bowling terus aku jumpe kawan aku dan kiteorg terus g bentong untuk jumpe my besfwen, NIYA.

aku pergi bentong bersama dengan SADELINE dan KAK SYIMA.huhu~well..otw g sana, kak syima yang drive.jalan ada jem sedikit sebab dorg ada betulkan jalan pulak.huhuhu~
aku duduk belakang.tuh kak syima dan lin.hihi~


dok belakang sorg2 kan boring.so ape lg.snap la..



LEBU!hihi~

nice x view nih?haha!aku suke tengok!

kiteorang sampai rmh niya dalam kul 6lebeh gak la..agak kepenatan.huhu..aku lagi lah penat.men bowling bola 9 jee..adehh..lengguh gile tgn aku..dengan masham2 nye terus g bentong.kahkahkah!

tido pon agak awal sebab penat sgt.. esok pg nye bangun makan dan mandi kiteorg nak g bandar bentong hantar kak syima g stesen bas.die nak balik Kuantan lak.so pas dh hantar,si Lin lak nak beli skirt pendek untuk die praktikal.

meh2..tengok gambo perempuan shopping.hahaha!
ini Sadelin..mke seyes bawak kete.harooslah jd driver berhikmah bukan?hihi~

haha!dh nmpk cermin kn.ape lg..


mke mencari brg berseswaian.tp xde beli pon.kahkah!


tetibe nmpk payung!hooray!membeli pon~

sempat lak c Lin nih senyum kn??


kami MODEL payung terbaik!


er?model seluar pon bole~


mencari..tapi mahal.so x beli.

haha!comel kn kami?jangan jeles oke.hahha!!

then kami bertolak balik kul 5 petang.mulenye Lin drive,then smpai je genting Sempah,aku lak drive kn.sbb lin cm penat sgt lak.huhuh..xpe la..aku pon ada lesen..

besh woo g bentong dgn kwn2..besh tol g trip..ahhahha!!besh trip ever!huhuhu~

next stop!maybe Penang!hihihi~kn3?

nota kaki: Akhirnya siap jugak entry nih.hihi~

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...