LAZADA

Monday, July 11, 2011

... FLORIA at PUTRAJAYA

hallo-hallo sume!!

pernah tak korang pergi floria kt putrajaya??
best woo!haha!rugi oo tak pergi..hihi~

aku ada pergi..banyak gambo...muka aku jela tapi..hahah!sebab aku pergi dengan cik abg..dia dah pegang kamera ape lg..aku la jadi model tak berbayar..

ramai yang kapel o baru kwen g sane..siap dpt bunga dr cik abg masing-masing..
ala..aku je x..sebab bila aku tengok muka cik abg aku, die tengok muka aku, pastuh die wat selambe je..geram x??geram kan???hmmm..ape la nasib dapat cik abg cm itu..xde romantik langsung..cari lain baru tau..haha!

tapi memang banyak la gambo..hepi-hepi..tempat itu la cinta aku bermula..hahaha!nak masukkan gambo cam malas..sebab aku belum edit-edit lagi..aiishh!!malas giler dah nih..

owh ye..floria itu last minggu ni..aku ingat nk g lagi la..dengan gurlpren aku lak..hahha!bubbye!


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...