LAZADA

Sunday, August 14, 2011

... Musim sakit berjangkit ...

Assalamualaikum...*buat suara shaheizy sam bg salam dlm citer Sekali Lagi..rugi woo x tgk..beshh..*

Bulan Ramadhan tahun ini penuh dengan dugaan kan?aishh!macam2 ada...rusuhan di London la..sebab ape??sebab pelajar kite kena PAW mase die nak g berbuka puasa di rumah kawan die..cian die kan??tapi die seorang yang tabah,tak amik hati pon..perghh!memang hebat budak itu..kalo aku la kan, nak saman la kan orang itu..kuikuikui..itu kalo aku laa..nasib budak tuh bukan aku kan..

back to the basic, sekarang nih musim selsema dan batuk..nak tahu sebab ape??sebab korang buka melantak AIS satu lori beb...mne la tak selsema dan batuk kan3?ape laa...jangan nak salahkan org lain ek..tuh jari tuh jangan nak tuding2..tengok ckit.satu jari tuding orang tuh,4 jari tuding diri sendri..iihihi

well...nih aku bukan mengata orang...ahahaha!ekceli aku mengata pasal diri aku..hahaha!

aku nih buka melantak ais..perhh!memang sedap la kan bila air itu megalir ke dalam tekak untuk masuk ke dalam badan kan..hahhaa..sure korang tau *feeling* itu kan???hahaha!

ekceli aku hari ini tak sihat..sakit belakang,badan pastuh idung sumbat dan batuk...kuikuikui...
alu dah suh my mama urut kan badan..pastuh terus aku rasa lemah giler...*tapi...bole pulak aku menaip kan?skt gedik2 kot*..hihih...

pastuh aku g la cari panadol dalam peti ais...cari dengan abah tau..ihihi...syg abg kt aku..huhuh..then cari...cari...banyak giler la ubat..macam2 ada...tapi sayang..panadol tetap tak ada..menyesal semalam out all day aku tak beli ubat panadol solubel..*betul ke aku eja?*...kan idung dah sumbat,sush nk tido sbb nganggu pernafasan..pastuh batuk sampai skt dada..aiishh!opps!back to story, tengah2 cari kan abah cakap,"xde la naa.."

aku pon muka hampe..tapi..aku jumpa ubat terbaikk!!hahaaha!
abah cakap,"tuh la ubat ko yang terbaik kan??"
aku pon hihihh jela..haaha..nak tahu aku jumpa apa?ala..teka la..teka la..besh wooo...ini lah terbaik sepanjang aku sakit sure ini aku tak boleh lepas la kan..ahhaha!

taaaaaaaaadaaaaaaaaa!!
*tq pakcik google*

hah!!sedap tak??sedap x??weeee~~

hihhi..tuh la ubat aku...meh aku letak pic aku gedizzz...

see...aku tak tipu oke..hihihi..well..aku nih memg suka jaga badan..hahahha!

korang jangan ikut cara aku ek..kang nanti doktor mara aku lak..huhhu..msmposs aku nanti muka aku kuar kt paper kan mengatakan" BUDAK INI SENGAL!"..kang aku pemes kang korang jeles lak kan..hhahaha!*oke tak lawak..kbai!*

well!selamat berpuasa semua!!!

TTFN!*tata for now*

2 comments:

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

yg ayh bdak yg kne bunuh 2 pn same..
siap ckp die redha n harap jgn ade yg balas dendam sbb nnt mkin gaduh..
ssah kot nk wt cm2..
weh mkn tutti fruitti la klau nk cpat baek.. =p

insta: lea_na_nur_ said...

sbb nk mara org tuh pon xde gune la..bkn boleh pulg kn nyawa ank die kn..
err??sbb askem tuh la batuk mkin kecoh

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...