LAZADA

Saturday, September 24, 2011

... be yourself please ...

assalamualaikum.

someone told me to be myself. I already be myself but someone else hate me being myself. 

aku boleh jadi hipokrit. senang saja. tahan nafas. haha! okay, tak ada kena mengenakan. hihi. aku dahulu kala pernah jadi hipokrit. wahsey! penat giler la. sesak nafas dah aku. macam nak mampos pun ada kan. huhu. tapi itu zaman dahulu kala lah kan. mula-mula kenal orang memang hipokrit sikit. lepas dah lama sikit tuh hah! mulalah tanduk-tanduk kecil keluarkan. kahkahkah!

seometimes memanglah cara orang itu macam merimaskan. tapi apakan dayakan. itu sudah menjadi keselesaan seseorang itu kan. so let the person be what they can be their-self. sudah mereka selesa sebegitu kan? 

bukan senang untuk sukakan seseorang tapi senang nak bencikan orang kan? *pesal post aku banyak pasal benci ek?* like my previous post. no reason hate but still consider hate. macam mana dengan love? kenapa love di consider banyak jenis dan perlu ada sebab? perasaan tidak perlu ada sebab. sebab ia tidak perlu sebab untuk sukakan seseorang. atau sebabnya adalah JODOH.

aku sejak kerja dekat dengan area rumah kan. banyak berubah dalam diri aku. menjadi keras kepala, keras hati, panas baran. Astagfirullah Al-Azim. kenapa ek? cepat betul setan tusuk aku kan? habis semua hati aku hitam.

pernah tak orang buat azam baru pas raya? 

tak ada kan? well! you find the perfect person. guess who? me? yess! me! you are correct. saya belanja kalian minum. okay, nanti pergi dapur amik cawan dan tuang air dan minum! haha! tuh saya belanja oke. *tak joke ke?*

sudah jam 12 malam. bermakna hari ini aku ada vacation to Pangkor Island! aku tak tau kenapa abah ajak aku last minit ni. haha! i like. sudahlah tengah "frust" giler kan. hihi. 

oh! moh ler reramai g Tumblr aku yang tak berapa nak semart kan. bese la. kanak-kanak baru up kan. haha! *oke. jangan layan saya lebih-lebih.*

okay. be yourself okay all? itu sajalah bebelan saya ini.

TTFN! 

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...