LAZADA

Wednesday, September 14, 2011

... Congrats! ...

Assalamualaikum.

aku nk buat sinambungan citer "KEKASIH ORANG" << klik tuh. baca tuh dulu baru aku mau citer sinambungannya. haha!

aku kan dahulu kala ada berkawan denga kekasih orang kan. dan sekarang dia sudah menjadi milik orang lain. ala. belum official nikah la tapi sudah tunang. bagi aku bila orang itu sudah bertunang, officially aku tidak akan ganggu hubungan dia dengan tunang dia. well. even darah itu manis, tapi tak mau la memanjangkan ceritakan. nasib aku sudah wishing awal-awal. tapi masih buat-buat tak paham. pelik aku.

ekceli aku sudah lama dah tak mesej dan lepak dengan mamat ni. ah! malas lah. aku tak kisah berkawan dengan aku. tapi bila sikap dia tetiba diam buat aku kelu. tak ke pelik? dan aku ape lagi. marah la kan. damn yuh!

then nighht before aku cuti dia mesej aku. aku pelik. then aku balas dan wishing dia, dia pelik bila aku wishing. lorh! dah betul nak tunang kenapa perlu diam-diam. kenapa perlu tertanya-tanya. kan? jawap la terima kasih. cukup kan?

aku tidak faham dengan lelaki yang macam itu. lebeh elok aku berkawan dengan kawan cina. hihi. bergurau senda bersama. haha!

oke. sampai cini saja aku merepek. malas nak pikir pasal belio. aku lak tengah sedeh pasal bos aku diberentikan! waa~ TwT


2 comments:

Woofer Storm said...

ni susah nak ckp ni..hehe segan den nak komen,tapi yg pasti tiada siapa yang kenal kita sngt melainkan diri kita sndiri..kalau kita tipu,yang tahu kita dan Allah...


salam lebaran^^

insta: lea_na_nur_ said...

mslh nye...sy xtau die nk tunang bile.tp juz ckp terima kasih pon dh ckup kan?

salam lebaran! ^__^

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...