LAZADA

Thursday, September 29, 2011

... my bosses resign? ...

Assalamualaikum.

perh! tengahari tadi ada lak manusia menanya aku pasal bosses aku kan. ciss! mulut siapalahkan yang bau busuk tuh kan. kalo nak cakap pasal bos-bos aku kan, cakap la depan-depan kan. ciss!

bos aku ekceli ada 2 orang. dua-dua cina dah kawen. dua-dua sudah belanja aku makan. hihi. baik bos aku. 1 kilang jeles pasal bos aku baik sangat-sangat. pastuh tak ada sorang pun ada kutuk bos aku cakap jaat. hihi. ada pon sorang dua tuh tak mahu kerjasama dengan bos aku. cuma mereka berdua saja. padahal ramai lagi yang tak suka dorang tuh tau. jaat tol dorang tuh. bos aku baik tau. ape laa.

oh ye. pasal bos aku nak resign. aku terkejut giler laa! perh! berdegup jantung aku. bagaikan nak mati, aku biasalah dengan bos aku tak ada rahsia kan. pas orang itu tanya aku, terus aku g tanya bos-bos aku.. hihi. then bos aku cakap tak adalah dorang nak resign. then dorang cakap-cakap dalam bahasa cina sama ada salah sorang tuh yang nak resign. aku bukan tak faham. cehh! faham sangat kan. tak payah translate or google. aku faham. huhu. 

bukan aku tak nak rahsia kan. weh! bos aku baik woo. tak kan lah aku tak boleh ambil tahu pasal kes nih kan. aku rasakan aku tahu lah mulut sape ni? confirm jeleskan bos aku ni baik sangat kan. tah pape jelah nak cakap cam itu. die tuh bukannye H.R pon nak cakap cam itu. ish! macam lah bos aku resign bagi die surat. terok betul manusia itu kan.

tapi walauapapun harap bos aku kalo nak resign pun tunggulah aku sudah terer. huhu. bukan apa. aku takut laa. kang tak kukuh kedudukan aku nanti aku lak kena buang kan. bahaya tol la. huhu. sedih nanti aku. dah la tengah kumpul duit kawin. huhu. jangan pencen or resign dulu ek bos. bos sayang saya kan? huhu~



2 comments:

nur said...

BEST KAN LAU DPT BOS BEKHATI..

insta: lea_na_nur_ said...

memg besh sgt2~~

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...