LAZADA

Thursday, September 1, 2011

... Thursday Morning ...

Assalamaulaikum.

today is Thursday Morning. My father pagi tadi ajak pergi breakfast di port klang. but FYI hari ini kan raya ke-3, kedai makan melayu mana lak bukak kan? so aku tak ikut. bukan sebab tak ada kedai makan. tapi sebab aku lambat siap. kahkahkah! then aku kol BFF aku amik aku dan g McD. hiphip hooray! wa g McD beb pagi2. konon-konon wa kat United Kingdom la kan. haha!

kami amik famili A. so ada 1 pancake, 2 bege. wee~ kekenyangan kami berdua. haha! then g klang, konon nak beli suar slek keje aku tapi tiada. maka aku beli kain untuk dinner. haha! dinner November. lama lagi kan. tapi semangat tak ingat kan. hahha!

baiklah. petang nanti me and mama nak pergi kedai gunting rambut ai yang panjang tak hingat dunia. adehh.. kulit kepala dok gatal-gatal dah ni. huhu!

dan today ai not in the mood very well. because aku memang tak ada mood la kan. so jangan buat aku mara. oke?

TTFN!

p/s: maaflah aku merapu!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...