LAZADA

Saturday, December 31, 2011

... no more Father at my office! ...

Assalamualaikum.

yesterday is last day my father at opis. nak tahu tak yang aku dahulu ada 4 orang bos!!! sume manager dan aku sahaja kerani yang tinggal!!!!!!!!oh my!!!

tapi tidak menjadi masalah sebab aku menjadi sesukaan kerna aku membuat sume kerja mereka dengan sempurna sekali!!! hihihihihi~

okay marilah aku ceritakn kedudukan mereka.

1. DADDY die adalah GM depatment aku!! nama die Rich Cerini!!huhuhu~ Hi Boss!!err. ex-boss. tapi tak apalah. he always be my boss! oh boss aku ni dari USA. besh pulak ak speaking hari-hari walaupun gagap2 kan.huhuhu~

2. PAPA. dia lak manager project! nme die Kelvin. huhuhu~dia lak sgt2 baik. huhu. bagi aku angpau dan duit raya dan belanja nasi lemak every month dan kekdg belanje lunch! thanks boss!!!

3. FATHER! ini yang dah berenti semlm. smlm 30hb dec 2011 adalah last day die kt opis!!sedeh tau aku rasa. huhuhu~ oh nme die VICTOR. dlu kan aku nages masa aku mula-mula masuk sebab die tak yakin dengan kebolehan aku tapi bile die dah nampak aku ni hardworking and so die pon ok dah dgn aku. penh sekali die backup aku dpn customer!huhuhu~ besh kan dpt bos cm ni? die pnh ckp kan, "KALAU ADA ORG MARA U, GTAU SY, NT SY MARA ORG TUH. KAMI BOSS2 U PON X PNH MARA U.". besh tak cm tuh???huhuhu~ memg x pnh kne mara laa..

4. AYAH! ni melayu nme die Azlan. huhu~ tapi die dah tukar department lain tapi aku still lagi kekadg tlg die lah kan sebab kalo die dtg dpn die mntk tlg aku je.huhuhu~


well skrg aku di opis tinggal Papa dgn Ayah aje lah dan seorg abg engineer. hurmm. cume aku takut daddy akan tinggalkan aku juga. takut la. yela bukan ape kan sebab nanti aku tkaut kedudukan aku dengan abg engineer tak kukuh dan bila papa tgglkan kami maka kami sudah tida HOD dan kami terpaksa bawa diri berenti keje dan keje tempat lain.huhuhu~

tapi harap murah rezeki. aku diberi tugas yang dimana aku boleh bawak laa kan. senang antre ada boss o tak itu tak penting sebab kerja aku lebeh memerlukan aku, kan kan kan??

well itu ajelah cerita aku. aku nak tido dah. tatatat!! thanks for reading lah! sori xde gambo!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...