LAZADA

Tuesday, February 7, 2012

... february ...

assalamjualaikum!

this month is February! dan aku malas sungguh untuk hapdate laa. ciss! mlas nya laa aku. cmne ni???
benci nye la... oh! aku mahu cerita yang opismate aku yg tua aku sethn sudah kwin! congrats!!

wahh! syook lak tgk die kwen. msuk bilik die... wahh! terasa cm aku lak nk kwen kan... maka aku blaik2 bincang dgn parents aku yang aku mahu cantik kan bilik aku ASAP! hahahha! masaahnye lambat lgi kot nk kwen tpi nk cantik2 kn bilik kemain awal lg.hahahha!

GEDIX!! oh tak. GATAL!

=__="
salah ke aku gatal pada usia aku sudah 23 tahun ni? kumpul duit kawen dah ni.hahuhuhu. tinggal cari calon aje. bukan memilih tapi aku ni kai sensitip wooooooooooooooooo!

tapi tak mengapa sebab Allah SWT tidak akan membiarkan umatnye keseorangan sampai ke tua. kan?

well! ini lah cerita aku untuk menghidupkan february.hahahha! enjoy and sorry!


1 comment:

Noor Fatin said...

ada calon, ada duit, bersedia nak jadi isteri orang, apa lagi. cepat2 tempah kad kahwin~ hahah XD

ni url blog baru aku. blog lama tapi url je aku dah tukar.. ngeh3

http://anakmama89.blogspot.com/

selamat membaca :)

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...