LAZADA

Friday, May 25, 2012

... bila wifi aku terbakar ...

Assalamualaikum…

haihhh!!ape laa nasib aku ni kan…wifi terbakar dan aku rasa macam stay dalam gua laa.huhuh~ #aptb wooo~

baru aku ingat mahu masukkan gambo aku bersama kekasih aku dalam tumblr..dah wifi aku terbakar.. teruk lak tuh!

senarnya ia taklah terbakar. tapi hr kamis pagi kan, before subuh I think. around 1.30a.m.. Subhanallah! dia punya kilat, petir guruh. menakutkan. buat aku tak boleh tidur dgn lena. takut woo. dalam otak Cuma fikir kiamat aje..

memandangkan wifi aku terbakar, makanya aku kebohsanan.

hah! kalian jangan nak conteng TL muka buku ak ehh!  jgn gedik-gedik okeh!

nampaknya hanya diopis sajalah aku boleh nak hapdate belog aku ni. cian belog aku. pasti berabuk…fuhh!fuuhh!
kotoq nau!

oh! esok sabtu ada kenduri kawin dan ahad pon aku bizi. huhuu~ so tak ada masa nak beli wifi baru tuh. ape nama benda alah tuh?
lupe dah dehh!

*macam orang tua aje.huuuhu*

sabau ajelah jadi manusia cam aku kan. dah la comel, wifi pon mau dengki dengan aku. kahkahkah!

k la..sampai sini ajelah bebelan aku yang cm mak nenek ni..bese laa sudah tua kan…kena laa sedar diri..kuikuikui~

TTFN!

..:Usagi Kechik :..

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...