LAZADA

Friday, June 15, 2012

... my little book ...

Assalamualaikum.
almost terlupa pula aku mahu beri salam. teruk nau aku ni menjadi manusia. haiisshh!

back to the entry.

*my lil book 
 
last Friday nite, aku go to shopping kat giant area rumah aku, sebab aku mahu beli barang untuk orang kawin kot. mencari barang untuk mereka dan aku tak jumpa barang yang aku cari. iaitu kad. kad for wish congratulations la kan. so aku pegi mencari la benda lain.

pen basah dan small book.

small book tuh utk ape?

bukan aku nak buat diary pun
aku mahu buat ia sebagai jurnal. jurnal? yeke? maybe-lah.
buku aku tuh cantik. dan sudah ada pembaca setia. haha! siapa lagi kalau bukan Zack Jinggo.

nasib belum sampai cerita yang penuh dengan emosi. haihh! susah nau jadi aku ni. banyak nau aku fikirkan sampai kan Z ni runsing dengan sikap aku yang suka berfikir dan mendiam dan lepastuh nages secara tiba-tiba.

HAHAHAHAHAHA!

teruk perangai aku. pastuh bila sudah nanges, mulalah cerita merepek dan merapu.

aku rasakan, maybe it is time for me to married. tapi parents aku macam tak bagi aje. aku tak tahu ape yang parents aku tunggu.

braces? ya, braces aku belum buka. so maybe kot  itu salah satu alasan kenapa aku tak boleh kawin lagi.

memandangkan Asst Manager aku cuti. sebab mak die datang semenanjung, aku harap aku boleh hooray-hooray. dan aku harap director ini tidak ganggu aku sudah. menyampah ai dengan die ni. ishh!

ok lah. mahu mencari keja lain pulak. aku tengah mengantok ni.haih! runsing dah aku ni. dahlah jerawat bagaikan cendawan tumbuh. benci pulak!

TTFN!

1 comment:

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

ak pn ade buku..buku jiwa..tp tiada prmbaca..

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...