LAZADA

Thursday, November 29, 2012

... boring day ...

err. ekceli aku dalam opis sekarang. dan dalam kebuhsanan yang melampau.
eh! senarnya aku ada banyak kerja. tapi malas nak buat.
 
hurmmm. kena berhenti merindu orang yang sebarangan mulai sekarang.
bahaya. haha!
oh. hari ini sahaja aku sudah tidak tahu yang ke berapa aku post pasal him.
he is soo handsome. all my collague said like that.
 
DAMN!
 
stop! okay!
 
move on.
 
some person akan cakap belog aku ni cam cakap sendiri. so what? nak aku cerita pasal orang? kain sendiri tak terjaga, nak jaga kain orang. *eeeuuuuww!*
 
aku jenis manusia yang suka ada privasi. tak kisah lah pasal apa-apa pon. kalo aku ada bf pon, aku akan sorok bf aku sampai dh nak kawen barulah aku tayang cikit. haha! teruk punya perangai. selagi sorok bf, selagi itulah mengaku single.
 
aku ni kalo mengaku single pon, bukan orang percaya pon. so better aku cakap aku ni unavailable. senang. ahhaha!
 
kalo camni sampai bila aku nak kawen kan? hurmm.. no wonder laaa adik aku nak tunang dulu b4 aku. sedih camni okeh. adik nk tunang dulu b4 kakak.
 
ahhh! merapu dah aku ni. ni kalo Sadeline baca ni, confirm aku kena ketuk aje. yela. ckap pasal him. haha! teruk teruk.

…: Sindarela Story :…

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...