LAZADA

Tuesday, December 4, 2012

...ditempat kerja ...

Assalamualaikum!
 
Hai ape kabar semua?
 
dalam office yang macam biasa ada banyak kerja. dan seperti biasa yang aku pasti mengambil kesempatan ini untuk hapdate belog comel saya. haha! comel ke??
 
kat tempat kerja ni aku macam tak ada kawan sangat lah. tapi macam biasalah orang akan mengambil kesempatan pada kebaikan seseorang itu. tapi taklah minta dibalas tapi entah lah mungkin terasa hati. mungkin. tapi kalau difikirkan semula, aku malas nak ambil port. malas!
 
kalau orang lain mahu pulak di ajak. kalau time aku, diam-diam saja. mahunya aku tak sentap kan. sangat sentap kot. tapi aku try to think positif yang mungkin.
 
time-time camni aku teringat Sadeline, Nabila, Ana, Nisa dan Wawa. my BFF from 89's group dengan high school. kalau aku kerja dengan dorangkan best. rehat sama. balik kalau tak banyak kerja pasti balik sama. tapi aku tak pernah rehat dengan dorang pon. sedih.
 
for siyes macam tak ada kawan. lone ranger mungkin.
 
tapi tak mengapalah. kita diam-diam sudahlah. buat selambe sahaja. hope otak aku ni sepositif mungkin. harap harap! amin!!

…: Sindarela Story :…

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...