LAZADA

Monday, December 3, 2012

... MALAS ...

beri laluan! beri laluan!
puteri raja nak lalu!!
 
ini kes pasal kerja la ni. kalo tak, memang tak hapdate laa belog aku ni. berhabuk ajelah.
 
well sudah sampai December. bye-bye November, TQ for coming.
 
oh! 8hb dan 9hb ini aku ada kursus kahwin. dan yep. pergi dengan ZJ lah. ape lg. di putrajaya lak tuh. semalam aku dari kenduri kahwin kat klang pastuh turun Puchong kinrara pastuh turun presint 9 putrajaya. camtuh lah gamaknya.
 
sakit kepala wehh!
 
ini kerja semua nak urgent. aku tak paham kenapalah suka bagi aku kerja last minit pastuh cakap "CEPAT WEH! URGENT NI!!."
 
macam aku ni menghadap 1 kerja aje kot. ish ish! sakit kepala tahu tak. gile aku jadinya.
 
kalo ayat sopan tak apalah. ini ayat cam eeee! mintak kaki. nasib baiklah mengandung. kalo tak memang kena lempang kot dengan aku. alah! mulut die tuh pon memang macam tuh. dari zaman sekolah lagi. MEMANG!!!!
 
aku tak tahu kenapa aku masih bertahan kerja dengan orang mulut cam cilaka. ish ish ish! *mengucap nana mengucap*
 
bukan ape. ayat tak pernah nak hormat orang. tak pernah nak sopan. kalo ayat sopan tak apa gak. INI!!! please pon tak ada. tolong pon tak ada. kalo salah sendiri lagi lah. dah dok blame kite pastuh salahkan kite then sedar salah sendiri taknak cakap sori. cume cakap, "oh dah tukar. k."
 
cam tuh? camtuh ke manusia????!!!!
 
geram ni. k lah. ada banyak keje. saje je nak membebel. tata!


…: Sindarela Story :…

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...