LAZADA

Monday, December 10, 2012

... mangsa atau pemangsa? ...

hah! kan dah kuar belog. bukanlah nak mengumpat cuma mahu meluahkan isi hati aku ni yang dah lama simpan n makan hati.
 
kat twitter aku ni cam pemangsa. orang jahat. kat opis ni lagilah. ada mulut orang tuh dok canang-canang pasal aku. siap api-apikan lagi. eee! geram wehh! ko tak geram ko orang dok buat citer pasal ko semata meraih simpati aje. tak ke geram?
 
kat opis ni teruk tau. aku punya kerja bukan satu jenis. tapi macam-macam jenis dan banyak. kekadang bile fokus 1 benda ni, nanti mesti lupa yang satu lagi. dah orang komplen kite tak buat kerja lah, tak siap kerja lah itu lah ini lah. ko tak sakit hati?
 
lagi-lagi orang yang bawak mulut tuh kite memang kenal die dari sekolah cmtuh, memang cm tuh la dari sekolah. memang tak ngam lah. kite memang tahu mulut die tuh camne tapi kite buat pekak n ignore aje. tup tup dia buat citer pasal kite wehh. pehh! panas ahh!
 
bila die cerita, die menunjukkan yang die tuh mangsa keadaan dan aku ni pemangsa. weh! kalo aku dah tak usik ko, ko yang dok usik aku pastuh buat citer pasal ak, tak ke aku yang patut jadi mangsa?
 
ish. aku tak tahu la sampai bila ak leh bersabar. dugaan kot. maybe. sabo ajelah.
 
bio lah dia nk buat citer pasal aku ke ape ke..lantak ahh. aku mlas nak dulik. aku punya kerja ni janji bos aku tahu aku buat ape. bos ak je paham sebab aku buat kerja dpn bos ak..bkn dpn pompua sengal tuh.
 
HANGIN WEHHH!!

…: Sindarela Story :…

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...