LAZADA

Wednesday, December 26, 2012

... you hate me but ...

ada orang benci aku? OPKOSS! haha! siapalah manusia yang tak pernah benci aku kan. perempuan penuh dengan annoying dan bajet terbaguslah sangat!

for some reason sometimes ada orang benci kita tapi dok stalking kita. kenapa? aku sendiri pon tak tahu. aku lak jenis yang kalo aku rasa aku tak suke orang tuh. aku remove dari fb die. hahah! PERLU KE NK ADA DLM FB AKU? MENYEMAK TAHU!

opss! ter-caps lock pulak kittew.

tak bukan apa. sebab malas nak buat dosa membenci orang. bukak2 home ada lak muke orang tuh. eeeuuuwww! sakit mate ittew tahu!! ahhaha!  so for a better, bek tak payah berkawan dalam fb. bek remove terussss!

err. sebenarnya aku ni bercakap pasal siapa? ahaha! siapa2 ajelah yang membenci aku dan ak membenci mereka seperti mana mereka membenci aku. hahhaha!

oke! nk out g keje! dadidu!


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...