LAZADA

Thursday, January 24, 2013

... Sekuntum menjadi 12 kuntum! ...

Oke. Jap. Sebelum mula.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaa!

K. Sudah.

Aku dapat bunga semalam petang!!!! wahh!!!
Siapa bagi biarlah rahsia. Sebab dia almost menjadi anybody. But now he is my friends!

Oh. Lepas aku makan tengahari kat rumahkan. Then ada orang kurier kol aku cakap nak hantar barang. dan aku macam cakap ajelahkan rumah kt mana. tapi aku rse aku ada tnye barang ape. die cakap adalah barangye. huhu. then aku suh die htr ke rmh aje. kalao xde org kt rumah tlg htr ke opis. dan die ckp oke.

then jam 5.25 ptg aje mama kol n tnye bile nk balik sbb aku dapat BUNGA!!!!!

woooiii!!! aku dapt bunga!!!! terus aku tengok2 jam. menanti jam kul 5.30. hati sudah cnfm2 tak duduk diam kan. HHAHAH!

sharp 5.30 aje aku punch. jalan kemain lajukan. pastuhkan sampai aje rumah ank buah aku yang gegel sume, "Acik Nana Acik Nana! Acik Nana dapat bunga. canteq!!"

3 suara ye disitu. ahhah! kemain dorg menggedik nak msuk bilik. mama rupenye dah simpan kan dalam bilik. TQ mak!

then ank buah aku sume nak tgk. aku dah laa tgh rimas dan panas. terus aku suh bdk2 nye kuar dgn alasan nak mandi. huhu!

Belet2 bunga dan ada kad. oh! meh aku bg tgk bunga.


lawa kan bunga ini??? hahah!!! ada lavender!!

dan ini kad.

ini dia the wishes!! ahha! dan bunga ini aku sudah letk dalam pasu bunga. err. pinjam mama pnye bekas air. KAHKAHKAH! hbs lah aku kalo mama tahu!!


oh..bungkus2 tiap kuntum bunga itu aku sudah buang dah. huhu..so bio bunga ini terus bernafas. ahahah! semoga kekal lama sedikit. 

oh! Ex aku wasap ak, die ckp, "notice me when the flowers about to die."

perhh!!!ayt kemain. kenapa awak? kalo die dead awak nk kirim bunga lg ka? kali ini htr ke opis eh! bio Mak Jan2 sume jeles dgn aku. bio 1 opis kemain meriah!!! hahaha!

mak aku mara aku dapat bunga. bapak aku pulak, "Lain kali htr ke opis bio sume org jeles." 

AHHAHH!!! sporting ahh abh ni. 

oke laa. esok aku citer lg bunga aku k. ahhaha! nite2~~


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...