LAZADA

Sunday, April 7, 2013

... 7 April 2013 @ 11.47a.m ...

waaa~ hari ini macam aga bizi dan memang bizi pong!!

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

oh! akak aku buat besday party ank dia dan aku agak mengantok senarnye. kena lah menolongkan. sebab nanti when my turns i need their help!

waaa~ why why why!

senarnye kan aku dari tadi sakit perot. haihh~ bile membuang taknak pulak kuar. mungkin kena sembelit. so kena laa makan papaya~~~

*intai belakang ada pokok papaya tak*

ingatkan nak minta kat kawan aku aje. rumah die tuh melambak pokok papaya sampai tak terjaga. sebabnya tanah die tuh subur sioot!

dia hanya campak aje benih papaya tuh. pastuh tumbuh lah pokok papaya. subur kan? gile lahh!

minta free boleh? hahah! harap kawan ak bagi dan harap papaya die membuah.

oke lah. nk tolong2 kakak aku. ni pon mencuri2 masa hapdate belog yang semak samun ni. hailahaii~

TTFN!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...