LAZADA

Saturday, May 25, 2013

... kesian artemis ...

aku tahu artemis aku berwarne puteh. ye. warne puteh. dan aku tak tahu pulak yang artemis adalah white board or white paper!

DAMN!

take a good look at it.
tengok ni!! bukan sikit tau. panjang! sampai ke pintu belakang. start dari side mirror. aku tahu bukan anak buah aku kan. aku tahu anak buah ak pasal sensitip nya ak dengan kecalaran kerete!

teruk weh! lelaki cakap polish sudah. haihh~ so i told my bff.and he can fix it for me. zj lak tengah bz. malas lah nk kaco die. die tuh cakap pape pon die dgr pastuh kbai. camtuh laaa.

back to topik. dan harap esok artemis kacak balik. mohon kacak balik. kalo ak tahu anak siapa ni siaplah! memang aku geget habis habis lah! cisskek masam betul!

TTFN!


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...