LAZADA

Saturday, July 13, 2013

... Ramadhan day 4 : Love Love Love ...

today is Saturday!

dan Alhamdulillah i still alive!

well. like yesterday cuma hari ini cuti dan tak perlu kerja. ohyeay!

dan petang hujan tapi tengahari terik gila. dan zj otw balik kampung.

"hati hati drive awak! gonna miss you."

back to topic, ape menu korang hari ini? aku mungkin masak dan mungkin tak. err. aku bukan apa. tak reti masak lah. yela kan, budak suka kemas tapi tak suka masak. tak tau kenapa. bukan reti pong. ko suruh aku cuci toilet ke, sapu lantai ke. pandai lah aku. suruh aku masak? hahaha! tido ajelah keje aku.

okelah. sampai cni aje bebelan aku.

TTFN!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...