LAZADA

Wednesday, November 15, 2017

... Kisah nak kurus ...

Kisah nak kurus. 
aku ni kekadang terlalu obses nak kurus sampai effect susu badan tau. suami marah sangat. dah la anak manja die tu. huhu.

masalahnye aku takmau gemok dan terus gemok. aku nak fit. i mean takmahu gemok sangat but just nice.
you know what i mean.

aku ni ritu g jusco, then ada la 1 store ni buat "promotion".
promo hanjing betul. cet!
dia kata bayar RM20 dapat sekian sekian.
then aku tanyalah nanti kena bayar pape tak.
then die cakap tak ada. boleh balik saja.

PUIHH!
kena tipu hidop hidop.

then beberapa minggu berlalu dan aku pergi.
dah siap booking kan. then aku disuruh masuk dalam 1 bilik ni. then aku pun ikut lah arahan kan.
aku tak terfikir pape tau. sebab aku pernah ikut kawan aku, Lin pergi facial dan aku pun buat facial. tak ada lak die pakse aku join jadi member ke ape ke. tak ada.
then konsultant datang dan bla bla bla.
then tanya pada miss berapa miss nak bayar?

and i was like "WTF!!!!"

aku tanya amount die dok kata aku tak faham. tahik la!

memang aku rasa nak out aje tau. ko amik la rm20 aku tu. siyes nak mara aku. tapi tak tahu kenapa aku tak berganjak lagi. perh! bodo gile sey aku masa tu. tak tahu lah kenapa bodo piang sangat.

then pas cakap nanti aku fikir orang tu tak puas hati. then cakap buat semua treatment 1hari. aku kena tipu part tu. janji kat aku promosi 2 kali sekian. 2 kali sekian dan 2 kali sekian. tapi nan hadoo! sekali tu aje aku bole datang. kuang ajak tak? then aku kol laki aku dan laki aku tak bagi. sebab mahal weh. RM588. dok tanya simpanan aku ada o tak. eh mesti lah hado. tapi tak kan nak bagi depa kan. uiishh!

then aku proceed la kan. nak gak rasa pengalaman kan. then pas tu semua pada aku tak best mana pun.

then dah siap. masuk balik bilik bincang tu. dok pujuk pujuk pujuk. suami lak tanya bila nak balik sebab susu Humaira dah xde. then kirim beli barang. dan duit cash aku memang nan hado. dengan dalam bank pun tak ada. then aku cakap aku ada rm20 aje. then die pun accept dan kata ni member tak ada tarikh luput bagai. hmmm.

nyampah aiihh! tak syok betul g situ. bek aku g gym ehh! lagi baguih kan.

so menyesal. rm40 aku burn camtu. belum lagi bayar parking rm5 kat jusco. nasib ada duit uit! kalo tak haru kot hidup aku ni.

aku nasihatkan korang kalau korang betul betul berduit pergi lah. adik aku cakap even ko dah habis sesi pun depa akan bg lagi sesi seterusnya kire ko nye perjanjian tak akan habis lah. sebab ko tak dapat weight yang dorang target kan untuk ko.

dorang ni tah pape. zaman dah 2017 tapi sikap paksa pelanggan masih tahun 2000. boo gile lah.

dah serik. korang nak rasa sila g. aku bg aje kad member aku ni hah. ahha. akak sebelah bilik aku kena bayar rm644. aku lak rm588 10 sesi. lagi murah lah sesi aku tapi duit nan hado. tunggu laki aku kaya insyaAllah g gak kan, heheh. doa doa kan ye.

ni gambar bukti aku g sana.



No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...